"…חדר עבודה מבניה קלה הינו נייד וקל והכי חשוב ניתן להתאמה מלאה לנוחותכם בהתאם לסביבה, לשקט הדרוש ולפרטיות שתמיד רציתם…."

הפתרון האידיאלי והמשתלם ביותר

בפוסט הבא אנו נציג לכם דוגמאות למבנים שניתן לבנות מבניה הקלה.

לכל מבנה יש את המטרות שלו, התכונות שלו והגודל שלו ולכן אנו ננסה לעשות לכם סדר בבחירת המבנה המתאים ביותר עבורכם.

ראשית, נתחיל מהמבנה הנפוץ והמוכר ביותר – מחסן גינה מבניה קלה.

כיום, ניתן לראות מגוון מחסנים מבניה קלה בשל שיטת הבניה הקלה, המהירה והאיכותית ביותר.
מחסן לבניה קלה משולב כמה פרמטרים חשובים שהופכים אותו למחסן האידאלי ביותר בכל מקום.

  • א.    גודל המחסן – אצלנו ניתן למצוא מחסן מבניה קלה במגוון מידות– 2X2 מ',2X3 מ', 3X3 מ' , 4X3 מ' ו-4X2 מ'. 
    אנו בודקים מה השטח שיש לנו להקצאות לצורך מיקום המחסן ולפיו אנו בוחרים את המידה המתאימה לנו ביותר.
  • ב. מבנה המחסן – המחסן שלנו בנוי בצורה איכותית ויציבה שתעניק לכם שנים של שימוש נוח וקל והכי חשוב שקט נפשי. המחסן מגיע עם רצפה מובנת כלומר לא משנה איפה תניחו אותו אין צורך לרצף, ליישר או להכין את הקרקע. החלטתם למקם אותו במרכז הדשא? מעולה הפתרון הנוח והאידאלי ביותר עבורכם ללא חשש מכניסות של חרקים, נוזלים או כל דבר אחר.
  • ג. בידוד המחסן – לרוב אנו מאחסנים  במחסן שלנו מגוון מכשירי חשמל כגון: מכסחת דשא, קוצץ עלים, מפוח עלים, כלי עבודה ועוד.. חשוב לנו שהלחות שנמצאת בסביבה אינה תפגע במכשירי החשמל. המחסן מבניה קלה משולב פנל מבודד בעל תכונות בידוד מדהימות שישמרו לכם על המכשירים החשובים ביותר. מהיום, תוכלו לאחסן כל שחשקה נפשכם במחסן האיכותי שלנו.
  • ד. עמידות המחסן לבניה קלה לאורך שנים – פנל מבודד הינו חומר קשיח ואיכותי. הפנל שלנו מיוצר בישראל תחת תקנים מחמירים ופיקוח רצוף לאורך כל תהליך הייצור. הפנל המבודד עובר תהליכים רבים המחזקים אותו ומעניקים לו חוסן ייחודי לעמידות מושלמת  בעת שינוי ובכל תנאי האקלים.
  • ה. גג עמיד וחזק במיוחד – המבנה שלנו משולב גג עמיד שאינו מאפשר חדירת נוזלים או לכלוך מהגג. ניתן להתקין עליו תאורה שונה לצורך התאמת המחסן לצרכים שלכם.
  • ו. ניידות המחסן – החלטתם שאתם מעוניינים להעביר את המחסן ממקום למקום עקב מעבר דירה למשל, שינוי החזית, עיצוב הגינה או כל סיבה אחרת. מחסן מבניה קלה ניתן להעברה בקלות ובמהירות לכל מקום מבלי לפגוע באיכות שלו ובפנל המבודד שמרכיב אותו.
  • ז. צילינדר לנעילת המחסן – דבר חשוב נוסף הוא הציוד שנמצא בתוך המחסן. על הציוד היקר שלנו אנו מעוניינים לשמור לאורך זמן. המחסן משולב צילינדר איכותו לנעילתו וכך יש לנו שקט נפשי בכל זמן נתון.

יחידת דיור מבניה קלה – פתרון מושלם במחיר אטרקטיבי במיוחד

החלטתם להרחיב את הבית באמצעות יחידת דיור אבל לא מעוניינים להיכנס להוצאות בניה גבוהות במיוחד? הנה הפתרון האידאלי והטוב ביותר עבורכם – בניית יחידת דיור מבניה קלה.

צריכים לזכור כי אצלנו ניתן לקבל את יחידת הדיור מובנת ואין צורך להתעסק בתהליך הבניה בכלל. תשאירו לנו לבנות עבורכם ולהתאים את יחידת הדיור לצרככם המדויקים. מעוניינים בהתקנת חלון? תאורה? מיזוג אוויר? אנו נעזור לכם בכל שלבי התאמת יחידת הדיור לצרכים שלכם.

חדר עבודה או משרד מבניה קלה – השקט שתמיד רציתם בזמן העבודה ובשעות הפנאי.

עובדים מהבית והחלטתם שאתם רוצים להוסיף לכם חדר עבודה. הפתרון פה ממש מולכם. בניית חדר עבודה במידות שונות ובהתאם לצרכים שלכם. חדר עבודה מבניה קלה הינו נייד וקל והכי חשוב ניתן להתאמה מלאה לנוחותכם בהתאם לסביבה, לשקט הדרוש ולפרטיות שתמיד רציתם.

צוות גרין רום יעניק לכם את כל הפתרונות האידאליים בתחום הבניה הקלה החל ממחסן לבניה קלה, יחידת דיור או חדר העבודה שתמיד רציתם.