"… בגרין רום שלנו ניתן לאחסן ציוד יקר בכל ימות השנה. שום גשם לא יחדור פנימה! בהתחייבות…"

אחסון ציוד בחורף – כל מה שצריך לדעת ועוד קצת

עונת החורף היא ברכה, אך היא מביאה איתה גם נזקים בציוד. אחסון ציוד בחורף מצריך מאיתנו להתחשב בשלל פרמטרים, חלקם לא תמיד תלויים בנו. במקום לדבר על אחסנת רהיטים בחורף במחסני אחסון, בואו נדבר על מחסן עמיד בגשם שמוצב אצלכם בחצר ומה היתרונות שבכך.

מחסן לחורף צריך להיות אטום, על כך אנחנו מסכימים? מחסנים לגשם לא חייבים להוות עבורכם רק מקום אחסון, כי אתם תמיד תוכלו לבדוק את האפשרות של הרחבת המחסן. אם אתם בוחרים מחסנים מבניה קלה עבור חצר הבית, אתם בעצם רוכשים מחסן שבעתיד תוכלו להסב אותו למבנים שימושיים אחרים. במקרים מסוימים, אנשים אפילו מרחיבים את המחסנים שלם לכדי יחידות דיור שלמות ומפנקות. אך לפני שרצים להרחיב מחסן מבניה קלה ליחידת דיור מבניה קלה, כדאי לזכור שגם מחסנים לגשם יכולים להיות מפנקים.

אחסון רהיטים בחורף | אחסנה בטוחה בגשם

אף אחד לא אמר שמחסן חייב להיות יחידה טחובה ואפורה. אתם מוזמנים לעצב לעצמכם מחסן לגינה מבניה קלה הכולל גם חלונות. מחסנים מבניה קלה בדרך כלל עשויים מחומרי פלדה ואלומיניום, מה שמאפשר מרחב-משחק בעיצוב המחסן.

אם תרצו להתקין חלונות מפורזלים בתוך מחסן בניה קלה, אתם בהחלט מוזמנים לבצע את זה. היתרונות שבבניה הקלה הם רבים, ואתם בעצם רוכשים מחסן עמיד בגשם שמיוצר בארץ ישראל. על ידי כך, אתם תומכים בכלכלה המקומית ומקבלים מוצרים איכותיים ביותר.  

אחסון בבניה קלה עם פנל מבודד

בין אם יצא לכם לאחסן רהיטים בחורף או שמא לא, אתם בטח מודעים לעובדה שאחסון ציוד ורהיטים מצריך בידוד. לא פעם, עשויים להיגרם נזקים בלתי הפיכים לציוד וריהוט, אם בעקבות הגשם או בעקבות לחות וטחב. מחסני בניה קלה עשויים מחומרים עמידים בפני כל תלאות מזג האוויר, בין אם מדובר באחסון קיצי או חורפי. חשוב לדעת, מחסן חצר מבניה קלה הוא מחסן המגיע עם פנלים מבודדים, כך שנוצרת אטימות מוחלטת גם בימים מאוד גשומים.

כשאתם מאחסנים ציוד, גם בקיץ וגם בחורף, חובה לוודא שגג המחסן עשוי חומרים גלם איכותיים, היות והגג בא במגע ישיר עם קרני השמש. בחורף תוכלו להיות בטוחים, שבחרתם מחסנים מבניה קלה אשר עמידים גם בפני מכות הברד החזקות ביותר. שימו לב, מחסן עמיד בגשם מבניה קלה ניתן להובלה עד בית הלקוח. במידה ואתם מעוניינים להרכיבו בחצר הבית, גם את זה ניתן לבצע.

אחסנה בחורף שונה במהותה מאחסון בקיץ

מחסן מפנל מבודד הוא מחסן שמבטיח את הישארות הרהיטים שלכם יבשים, לא משנה מה קורה בחוץ. מחסני פנל מבודד מונעים כל חדירה של מי גשמים, וכולנו יודעים מה מי גשמים עשויים לגרום לציוד. לא פעם, בעקבות לחות רבה המצטברת במחסנים שאינם מבודדים, צומח עובש על הרהיטים, רהיטי עץ מתבקעים, ספות נרטבות ונרקבות וכדומה.

מחסנים לגשם חייבים להיות אטומים בפני כל אלו, בעודם מספקים לכם גישה נוחה ביותר. כיצד מבטיחים גישה נוחה למחסן הגשם שלכם? אתם תופרים לעצמכם בדיוק את גודל המחסן שאתם צריכים. צריכים מחסן גינה קטן שיהיה לכם קל למקם בחצר בית קטנה? צרו קשר עם צוות מומחים שיתאימו עבורכם מחסן מבניה קלה עם פנל מבודד ועמיד בפני גשם. זכרו, מחסן לגינה מבניה קלה ניתן להוביל עד אליכם כאשר הוא כבר מורכב, אך גם ניתן להגיע עם החלקים ולהרכיבו בחצר ביתכם בזמן אמת.