"…מבנים מפנל מבודד הם מבנים העשויים משכבות פח מגולוון או פח אלומיניום, אך בין שכבות גם קיימת שכבת בידוד מפני חום וקור…."

מזמן כבר אמרנו שלום ולא להתראות לפרויקטים מאוד מורכבים של בניה. מבנה פנל מבודד עשוי להתאים לכם למגוון מאוד רחב של שימושים, היות והבידוד המתקבל בסוגי מבנים אלו, הוא בידוד שמתאים הן לאחסון רהיטים, הן עבור מגורים וגם עבור הקמת משרד. אגב, יש עוד שימושים רבים המתאימים למבנה העשוי פנל מבודד.

היום בונים את המחסנים שלכם ואת המשרדים באמצעות מבנים מפנל מבודד, שמספקים לכם לא פחות מאשר הבידוד המושלם מפני השמש הקופחת. שימו לב, אם אתם צריכים לאחסן רהיטים, אתם חייבים להסתייע בשירותי אחסנה שמספקים מחסני בטון. במידה ואתם לא מוכנים לאחסן את הציוד או את הריהוט שלכם במחסנים חיצוניים ומרוחקים מביתכם, אתם מוזמנים לברר לגבי מבנים מפנל מבודד שמספקים פתרונות אחסנה אידיאליים.

 

אז מה הוא מבנה עשוי פנל מבודד בעצם?

מבנה עשוי פנל מבודד הוא מבנה שיכול לשמש אתכם אפילו עבור מגורים, אך קיימת כמובן דרישה להתאים מזגן, חלונות, דלת ראויה ועוד. בחלק מהמקרים, אתם אפילו עשויים לזכות להקלות משמעותיות בכל הקשור להיתרי הבנייה של מבנה עשוי מפנל מבודד – לצרכיי מגורים. אחת הדוגמאות המצוינות, היא הבחירה של אנשים לבנות יחידת דיור מפנל מבודד שתניב להם שכירות חודשית.

מבנים מפנל מבודד הם מבנים העשויים משכבות פח מגולוון או פח אלומיניום, אך בין שכבות גם קיימת שכבת בידוד מפני חום וקור. אחת הטענות לגבי בניה קלה (מבני פנל מבודד משתייכים לקטגוריה זו), היא שבניה קלה אינה מחזיקה מעמד, אך הטענה הזו כבר הופרכה מזמן, היות וכיום, בארץ ישראל קיימים מבני פנל מבודד שעומדים על הקרקע כבר שנים ארוכות – מה שמעיד על כך שמדובר במבנים מאוד חזקים. אם היינו בתחילת הדרך ורק היינו זוכים עכשיו להכיר מבנים מפנל מבודד, הרי שהיינו צריכים להמתין תקופה בכדי לגלות עד כמה הם עמידים. בניה קלה קיימת בעולם כבר למעלה מ-60 שנים (במיוחד באירופה), מה שמאפשר לנו לחקור את הנושא, לקרוא עליו ולהתרשם מביקורות הצרכנים. אף אחד, בטוח לא אתם, לא רוכש כאן חתול בשק בעצם.

מושבים בונים לולים באמצעות בניה קלה – מבנה עמיד וחזק משולב בידוד.

במטעים חקלאיים ובמושבים, יש שימוש נרחב ביותר בבניה קלה ובמבנים מהסוג הנ"ל. מבנה עשוי פנל מבודד הוא מבנה שיכול לשמש אתכם עבור מגורים מוכבדים לפועלים, עבור בניית לול תרנגולות, אחסון ציוד ועוד. יחד עם זאת, בתוך מבנים מפנל מבודד גם תוכלו להקים מערכות אוורור ותאורה, מיזוג, חשמל ואפילו אינסטלציה.

בשורה התחתונה, הכול תלוי בחזון שלכם. אם אתם מחפשים אחר בנייה יחידת דיור המתאימה לחצר ביתכם או בקרבתו, אתם יכולים לבחור לבנות יחידת דיור מפנל מבודד שתכלול גם מיזוג, שירותים ומקלחת ועוד. בחלק מהמקרים, ישנן הקלות מהותיות בהיתרי הבנייה עבור יחידות דיור בבניה קלה ועבור יחידות דיור מפנל מבודד, כך שהסקירה שלכם בנושא היא מומלצת מאוד. אם תצטרכו, אתם מוזמנים להתייעץ עם צוות המומחים של חברת הבניה הקלה שאתם שוכרים לטובת הפרויקט. לא רק שצוות המומחים יהיה מסוגל להיענות לקריאתם מהיום למחר ולתפור לכם מבנה מפנל מבודד בהתאמה אישית, אלא הצוות גם יהיה יכול לייעץ לכם באשר סוגי המבנים שיכולים להתאים לכם ולצרכים שלכם.

 

אנחנו בגרין רום מציעים מבנים מפנל מבודד במגוון מידות המתאימים למגוון רחב של שימושים.
כל חומרי הגלם תוצרת הארץ ועוברים בדיקות ופיקוח קפדני כדי שתקבלו את המבנה האיכותי והעמיד ביותר.
ניתן להזמין את המבנים מורכבים או כקיט להרכבה עצמית. 

 רוצים לשמוע פרטים נוספים אודות המבנה מפנל מבודד? התקשרו עכשיו: 058-5979191