"…מבנים ניידים מגיעים בכמה גדלים שונים. ניתן לרכוש מבנה נייד גדול היכול לשמש כיחידת דיור, חדר שינה נוסף לזוג או לילד, משרדים, שירותים חיצוניים ועוד…"

השימושים השונים במבנים ניידיים

מסיבות שונות אנשים, חברות וארגונים מעדיפים להשתמש במבנים ניידים ולא במבנים קבועים.

ישנם שיקולים רבים שצריך לקחת בחשבון טרם ביצוע תהליך של בניה או תוספת מבנה כלשהי. השיקולים בהחלטה החשובה הזאת הם בעיקר האם אנו מתכננים לבנות מבנה קבוע או מבנה נייד.

לכל שיטת בנייה יש את היתרונות והחסרונות שלה, השאלה העיקרית היא איפה היתרון גובר על החיסרון. במאמר הבא נציג לכם את היתרונות הרבים שיש בבניה של מבנה נייד ונסביר למה כדאי לכם לבנות מבנים ניידים לשימושים שונים ולא להתחיל תהליך ארוך ומסורבל של מבנה קבע.

תזוזה וניידות ממקום למקום

נכון, מבנה נייד קצת נשמע מוזר אבל זה באמת אמיתי. בנייה של מבנה נייד באמצעות חומרים איכותיים תאפשר לכם להזיזו ממקום למקום בהתאם לקצב ולרמת החיים המשתנה מעת לעת. קחו למשל דוגמה מחסן גינה מבניה קלה. מחסן מבניה קלה הינו מבנה נייד שאפשר להזיזו ממקום למקום. היתרון האדיר במבנה מסוג זה שבמידה והחלטנו לעבור דירה, לרכוש שטח או להזיז אותו ממקום למקום בגינה שלנו יש לנו את האופציה הקלה והמהירה ביותר. הזזת המבנה מתבצעת לרוב באמצעות הובלת מנוף בעלות כמה מאות שקלים בודדים ומאפשר לכם התניידת מלאה לכל רחבי הארץ, כלומר כל הסכום והשקעה שהשקעתם בהתאמה המבנה הנייד לצרכים שלכם נשמר לכם לכל מקום שתלכו.

התאמת המבנה לצרכיי המשתמש

מבנים ניידים מגיע בכמה גדלים שונים. ניתן לרכוש מבנה נייד גדול היכול לשמש כיחידת דיור, חדר שינה נוסף לזוג או לילד, משרדים, שירותים חיצוניים ועוד… כל סוגי המבנים הניידים הללו נבנים וממוקמים בהתאמה מלאה לסביבה ולצורך המשתמש.

קירות המבנה הנייד ניתנות לשינוי והתאמה מלאה, למשל הוספת חלון. 
גם במבנה נייד ישנה הגמישות האדירה בשינוי מבנה הקירות ע"י פתיחת פתח תוספת לחלון בסוג במידה שתרצו. החלון מאפשר לכם לאוורר את המבנה הנייד ולתת לכם הרגשה חמימה ונעימה בתוך המבנה באמצעות קרני השמש הנעימים שחודרים פנימה.

מיזוג אוויר, כן כן בימים החמים של השנה אי אפשר לשהות בשום מקום ללא מזגן.
במבנה הנייד ניתן לבצע התקנה וחיבור של מזגנים מסוגים שונים. ההתקנה הינה פשוטה במיוחד ומאפשרת לכם למקם את המזגן היכן שרק תרצו. התאמה מקיפה של מערכת למיזוג אוויר תעניק לכם את הפתרון האידיאלי עבור שהייה ארוכה במבנה הנייד גם בימים החמים ביותר.

המבנה נייד מגיע בנוי ומוכן לשימוש

אנחנו בגרין רוםמספקים מגוון מבנים ניידים הבנויים מפנל מבודד. המבנים שלנו מגיעים בכמה מידות המתאימים למגוון שימושים. ניתן להשתמש במבנים שלנו כמחסנים בגדלים שונים, כחדרי אירוח, כיחידות דיור, כמשרד לנותני שירות שונים ועוד..

אנו נחסוך לכם את תהליך הבניה של המבנה הנייד, אנו נבנה אותו עבורכם בצורה המקצועית והטובה ביותר ונוביל אותו אליכם באמצעות משאית מנוף עד פתח ביתכם.

עמידות המבנים הניידים

עמידותו ואיכותו של המבנה הנייד מורכב משני פרמטרים עיקריים:

א      חומרים הגלם שמהם בנינו את המבנה הנייד.

ב.      תהליך ההרכבה של המבנה.

תנאי האקלים הקיצוניים במדינתו מחייבים אתכם לבנות מבנה או מחסן באמצעות חומרי גלם איכותיים המשולבים חומרים מבודדים. שימוש בחומרי גלם אלו יאפשרו לכם לשמור לאורך זמן על החפצים המאוחסנים במבנה ויאפשרו לכם גם ליהנות משהייה ארוכה במבנה.

תהליך ההרכבה של המבנה הינו תהליך חשוב במיוחד. במידה ותהליך ההרכבה יתבצע בצורה מקצועית המבנה יישאר עמיד ויציב לאורך זמן גם לאחר שנזיז אותו ממקום למקום.

מבנה נייד שהורכב בצורה מקצועית ועשוי מחומרים איכותיים הוא מבנה שיחזיק לכם שנים רבות.

אנו מספקים מגוון רחב של מבנים ניידים המתאימים לשימושים רבים.

ברגע שאתם רוכשים אצלנו תקבלו שירות מעולה, מחיר מצוין והרכבה מקצועית לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום הבניה קלה.