מבנים ניידים מבניה קלה

מבנים ניידים, הם סוג המבנים שמשרתים אנשים עבור מטרות מגוונות ביותר. למעשה, כיום כבר ניתן אפילו לבנות ולשנע מבנים ניידים אשר עשויים מבניה קלה – סוג בניה שהתפתחה באירופה ונועדה, במקור, לסייע בהתמודדות עם דליקות במבני עץ.

אם פעם היינו צריכים לשכור את שירותיהם של קבלנים עבור כל פרויקט ולו הכי קטן, הרי שכיום האופציות לבניה הן רבות הרבה יותר, ואפשר גם לאתר שלל פתרונות עבור בנייה של משרדים ניידים, מחסנים שמגיעים מוכנים ורק צריך לשנע אותם אל מענכם, קרוונים ועוד. אחת מהאופציות עבור בניה ניידת, היא הבניה הקלה, שפרצה לתודעה רק בשנים האחרונות, למרות שקיימת באירופה כבר עשרות שנים. הבניה הקלה מאפשרת ליצור מבנים ניידים שמאופיינים במשקלים נמוכים למדיי (כ-50 ק"ג למ"ר בערך) וניתן גם לרכוש מראש מבנים ניידים מוכנים להובלה ושינוע.

מבניה נייד מוכן מרכש שחוסך באנרגיה

ניתן כיום לאתר פתרונות רבים עבור מבנה נייד מוכן מראש, שגם חוסך בעלויות שונות. כשאתם תרים אחר רכישת מבנים ניידים מוכנים – בסוג בניה כזו או אחרת, כדאי לוודא לגבי סוג חומרי הגלם מהם עשויים המבנים.

קיימים חומרי גלם שעשויים לגרום להפחתה משמעותית  בצריכת האנרגיה של המבנים שלכם, כך שאם אתם רוכשים מבנה נייד בנוי שעשוי מלוחות ופנלים היוצרים בידוד ברמה גבוהה, קיימת הסבירות שהמזגן שלכם יעבוד פחות קשה. פנלים המבודדים, מהם בונים מבנה נייד מוכן בנוי, בדרך כלל יהיו עשויים מחומרים כמו: פלדה, מתכת, אלומיניום ועוד. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים בפתרון של בניה קלה עבור מחסנים ומשרדים, היות והבניה גם זולה יותר מסוגי בניות אחרים וגם מהירה יותר.

סוגים של מבנים ניידים והכנות מראש

מבנים ניידים עשויים להיות מבנים בבניה קלה, מבנים בבניה מודולרית ועוד. ניתן לאתר גם מבנים שמגיעים עם סוגים שונים של הכנות מראש. מבנים ניידים מוכנים עשויים להגיע גם עם הכנות למערכת החשמל, תשתיות של אינסטלציה, קרמיקה ועוד. כשמדובר בקרוונים, אין ספק שקיימות אופציות רבות ופתרונות מגוונים.

אחד מהיתרונות המהותיים בכל הנושא של מבנים ניידים, טמון בכך שניתן לייצר לאנשים מבנה נייד מוכן מראש ועל פי בקשות, מידות וצרכים מהמבנה. הבניה של מבנים ניידים כיום הרבה יותר זולה, היות ובשנים האחרונות תחום הבניה הקלה צבר תאוצה רבה – מה שמאפשר לחברות הבנייה לייצר מבנים ניידים מוכנים במהירות רבה יותר ובמחירים מאוד אטרקטיביים.

סוגים נוספים של מבנים ניידים מבניה קלה המוכנים לשינוע

אנשים רבים בוחרים לייצר או לרכוש אפילו צימרים ניידים, היות וכשבונים מבנים ניידים ללקוח, ניתן לשלב בבניה אלמנטים עיצוביים רבים, כמו למשל: דלתות עץ, חלונות ויטראז', אלמנטים מפורזלים ועוד. כמובן שבכדי לקבל את המידע המדויק ולדעת מה בדיוק אפשר לשלב במבנים ניידים, יש לפנות לחברה המייצרת ומוכרת מבנים ניידים מוכנים לשימושים שונים.  באשר לתשתיות של סוגים שונים של מבנים ניידים לרכישה, ניתן גם לצייד את המבנים הניידים במטבחים מאובזרים ומפנקים, אמבטיות ואפילו פרקטים בחלק מהמקרים.

מעבר לצימרים ומבנים מעוצבים וניידים, ניתן גם לרכוש מבנה נייד מוכן שמתאים עבור מחסן גינה, מבני שמירה, משרד נייד, מבני פרימיום שכוללים תקרות די גבוהות, דלתות מעצבים ועוד. בחלק מהמקרים, אנשים אפילו בוחרים לרכוש מבנה נייד שמשמש עבור ממ"ד נייד. קחו בחשבון שבמקרים רבים, ניתן להסתייע בחברות המייצרות מבנים ניידים אשר עשויים בבניה קלה, דבר המוזיל רבות את העלויות. נוסף על כך, בניה קלה מאופיינת באמידות גבוהה למדי, היות ומדובר בשלדת פלדה ואלומיניום.

מאמרים אחרונים