"…מחסן גינה העשוי מבניה קלה משולב חומרים איכותיים המבודדים את הלחות בצורה משמעותית מהסביבה, עמידים לאורך זמן בכל תנאי האקלים ובעלי מראה יפה ויוקרתי במיוחד…."

בניה קלה – הפתרון האידיאלי לבניית מחסן גינה במהירות ובאיכות ללא פשרות. 

הליך בניה לרוב הוא תהליך מסורבל, האורך זמן ולכלוך רב.
לא כל משפחה יכולה לחיות במקום שבו מתקיים שיפוץ או בניה. הרעש, הלכלוך, האבק, זיהום הסביבה וכל האלמנטים הללו משפיעים בצורה משמעותית על איכות החיים וגורמת לנו לחשוב פעמיים לפי ביצוע תהליך של בניה חדשה.

אנשים רבים שברשותם שטח חקלאי או גינה מעוניינים בתוספת מחסן גינה. מחסן גינה לרוב עשוי פלסטיק עדין שנהרס במהירות עקב תנאי האקלים המשתנים כמו קרני השמש או הלחות. איכות הפלסטיק הינה ירודה ועקב כך נוצרת פגיעה קשה בדברים המאוחסנים בתוך המחסן גינה, כגון: מכסחות דשא, גנרטורים ומוצרי חשמל שונים. הבידוד אינו מספיק לשמירה על הציוד היקר ערך המאוחסן בפנים ולכן לא כל מחסן מתאים לאחסון דברים מסוג זה.
מחסן גינה העשוי מבניה קלה משולב חומרים איכותיים המבודדים את הלחות בצורה משמעותית מהסביבה, עמידים לאורך זמן בכל תנאי האקלים ובעלי מראה יפה ויוקרתי במיוחד. גג המחסן בעל שיפוע מדויק לניקוז מי הגשמים בצורה המהירה ביותר.

בנית מחסן גינה מבניה קלה תעניק לכם יתרון ייחודי בעיצוב המחסן כפי שאתם רוצים ובהתאם לשטח המיועד. תוכלו להוסיף חלון בכל דופן שתרצו, הוספת נקודות חשמל, הוספת מנורה לתאורה, מנעול לדלת כדי למנוע מאנשים זרים להיכנס ועוד שלל שימושים רבים שיהפכו את המחסן גינה להרבה יותר ממחסן רגיל. 

משרד מבניה קלה לעבודה מהבית

ניתן לרכוש מגוון מחסני גינה במידות שונות שיאפשרו לכם להתאים את המחסן במדויק בסביבה שלכם ובהתאם לצורככם. ישנם מחסני גינה בציפויים ייחודיים המעניקים מראה יוקרתי וחדשני.

תהליך הבניה קלה אורך לרוב במהירות בצורה נקייה ושקטה למדיי. אין צורך בכלים מיוחדים או אנשי מקצוע. תוכלו לבנות את המחסן בצורה עצמאית או שאנו נבנה אותו עבורכם. בניית המחסן הינו תהליך חשוב במיוחד. תהליך בניה שמתבצע כראוי ובהתאם להוראות יעניק לכם מחסן יציב ואיכותי במיוחד והכי חשוב שקט למשך שנים רבות.

בניה קלה עשויה מפנלים מבודדים המיוצרים בארץ. כל הפנלים מיוצרים תחת פיקוח ייחודי ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מעניקים 10 שנות אחריות על המחסן.